Error!

U moet 18 jaar of ouder zijn om deze site te bekijken.

U moet 18 jaar of ouder zijn om deze site te bekijken. Bent U van de vereiste leeftijd?

Faqs By Leveringen

Hoe weet ik of mijn bestelling is gevalideerd?

Nadat uw betaling is bevestigd door onze bankpartner, wordt uw bestelling automatisch gevalideerd en bevestigd. U ontvangt dan een bevestigingsbericht op het scherm en vooral een bevestigingsmail met het unieke referentienummer van uw bestelling. U kunt op elk moment uw huidige bestellingen en de geschiedenis van al uw bestellingen bekijken in uw persoonlijke account.

Als u deze e-mail niet ontvangt, controleer dan uw spam-map. Neem contact met ons op als u het niet kunt vinden.

Wat te doen bij een fout in u bestelling?

We doen er alles aan om uw bestellingen zo zorgvuldig mogelijk te verwerken. Maar een fout kan altijd ons logistieke proces binnendringen. Neem bij een fout of probleem met uw bestelling onmiddellijk contact met ons op via de site of, tijdens openingstijden van de winkel, telefonisch op 010 / 40.01.99 en wij zullen u onmiddellijk helpen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Als de items van uw bestelling in onze winkel op voorraad zijn, wordt de bestelling direct voorbereid en wordt u binnen maximaal 7 werkdagen (soms veel minder!) Geleverd.

Als bepaalde artikelen niet op voorraad zijn, ontvangt u uw bestelling binnen maximaal 14 werkdagen.

We doen er altijd alles aan om de deadlines te verkorten. In tegenstelling tot andere webwinkels die wijn verkopen zoals ze nagels of smartphones verkopen, behandelen we wijn op een volledig geautomatiseerde manier met het grootste respect en behandelen we flessen en koffers uitsluitend handmatig. Dit kan de logistiek soms een beetje vertragen, maar het is een garantie voor onze klanten dat Enolia-producten met respect en voorzichtigheid zijn behandeld.

Wat als mijn pakket beschadigd is?

Wanneer u uw bestelling ontvangt, als de verpakking schade heeft opgelopen of als u niet in perfecte staat lijkt, moet u dit aan uw bezorger melden, zodat hij het in zijn systeem kan noteren. Als flessen duidelijk gebroken zijn, moet u het pakket weigeren en verzoeken dat het aan de afzender wordt geretourneerd.

Als dit gebeurt, neem dan rechtstreeks contact met ons op zodat we een omruiling of terugbetaling kunnen regelen.

Wat zijn de verzendmogelijkheden?

Als u woonachtig bent in België heb je de volgende mogelijkheden:

  • Uw bestelling volledig gratis ophalen in de winkel;
  • uw bestelling rechtstreeks bij u thuis of op kantoor laten bezorgen;
  • uw bestelling laten afleveren op een bpost-relaypunt;
  • uw bestelling laten bezorgen bij een bpost-pakketdistributeur (pakjesautomaat)

Als u in Frankrijk woont, kunt u uw bestelling rechtstreeks bij u thuis of op kantoor laten bezorgen.

De levering is gratis vanaf 250 € aankoop op onze site.

Is de levering gratis?

In internet commerce is levering eigenlijk nooit gratis ... de verkoper die aangeeft dat levering gratis is, neemt de kosten van deze levering gewoon op in zijn verkoopprijs.

Veel e-commerce wijnverkoopplatforms doen dit en maken daarom winst op wijnverkoop en logistiek.

Bij Enolia hebben we de weddenschap aangegaan om u wijn tegen een betaalbare en eerlijke prijs te verkopen en geen transport te verkopen. We weten echter dat transport in de wijnsector erg duur is, omdat het product per definitie kwetsbaar, zwaar en ingewikkeld is om te verpakken en te transporteren. 

We bieden daarom een eenvoudig beleid voor bezorgkosten. Al onze leveringsprijzen staan ​​vermeld op onze pagina "leverings- en transportkosten".

* prijs inclusief verpakking, handling en transport door onze partner bpost.

U zult begrijpen dat hoe meer u bestelt, hoe meer u wordt beloond voor de prijs van uw bestelling.